Schooljaar van start in inspirerende setting

Vorig jaar zijn we verhuisd naar een nieuw gebouw. En net als met een huis, moet je er eerst even ‘wonen’, voor je weet wat je ermee wil doen wat inrichting en aankleding betreft. In het afgelopen schooljaar zijn wensen van leerlingen en personeel hierover kenbaar gemaakt en er is inmiddels een start gemaakt met de veranderingen.

Marjolein Daemen van Vrolijke Muur (www.vrolijkemuur.nl) heeft het gebouw voorzien van muurschilderingen, zoals het Orion logo en een grote vingerafdruk. Ook de lerarenkamer is veranderd: het heeft een gezellige huiskamersfeer gekregen door de banken en de platenspeler die er zijn neergezet. Deze inrichting bevordert het doel van deze ruimte: er mag alleen nog maar gerecreëerd worden. Werken kunnen de docenten doen in de nieuw ingerichte werkruimte op de eerste verdieping.

Dit is nog niet alles: in de aula prijkt sinds vandaag een wereldbol aan het plafond en er zullen ook nog tafels komen waar de leerlingen aan kunnen werken of ontspannen. Verder zijn er nog plannen voor een leeshoek, een ‘speakers’ corner’ en nog veel meer. Houd voor updates onze social media in de gaten!