Keuzecursussen

Op diverse momenten in het schooljaar bieden wij al onze onderbouwleerlingen keuzecursussen aan. Deze keuzecursussen zijn verplicht en omvatten praktische, ervaringsgerichte trainingen om kennis te maken met zaken buiten de geijkte vakgebieden, of zorgen juist voor verdieping van een bepaald vak(gebied). Keuzecursussen zijn vaak gericht op het aanspreken van de creativiteit en het doen van iets tastbaars. Het kan dus alles zijn tussen muziek, kunst en wetenschap, maar ook sport en spel.

Deze periode vinden de keuzecursussen plaats op 13 en 20 mei, en 10 en 17 juni. De volgende keuzecursussen worden aangeboden:
archeologie, mindfulness, levensreddend handelen, Dungeons & Dragons, stencilen en graffiti, wereldkeuken, book club, de paden op (wat is er te zien aan natuur dichtbij huis?) en pencak silat (Indonesische verdedigingssport). Een mooi en divers aanbod: voor ieder wat wils dus.

We wensen de leerlingen alvast veel plezier met de door hen gekozen keuzecursus!