11 juni: CAMPUS COLLEGE DRUGSCRIMINALITEIT

Op dinsdag 11 juni is het laatste Campus College van dit schooljaar. We hebben een bijzondere spreker uitgenodigd, namelijk de burgemeester van Breda, Paul Depla. Het onderwerp van de lezing is heel actueel namelijk, drugscriminaliteit. We hopen op een mooie opkomst met vooral veel leerlingen.

Paul Depla is sinds 2015 de burgemeester van Breda. Hij is lid van de Partij van de Arbeid. Vóór zijn burgemeesterschap in Breda had hij dezelfde functie in de gemeente Heerlen. Daarvoor was hij tien jaar lang wethouder in de gemeente Nijmegen.
Burgemeester Depla is voorstander van de legalisatie van de wietteelt en houdt zich al jaren bezig met het onderwerp drugscriminaliteit. Met veel genoegen is hij te gast in het Campus College en gaat hij met de zaal in gesprek over dit onderwerp.

Aanmelden kan via dit formulier.