Het schooljaar 2019-2020 is van start!

Gisteren is het nieuwe schooljaar van start gegaan, na een hopelijk voor iedereen mooie zomer. Het was vooral een spannende dag voor onze nieuwe brugklasleerlingen: het was hun eerste keer op ‘de grote school’, een grote stap vanaf de bekende wereld van de basisschool. Gisteren maakten de brugklasleerlingen kennis met elkaar en met hun leergroepbegeleider. We willen deze groep leerlingen van harte welkom heten op onze school. Voor al onze andere leerlingen geldt natuurlijk een warm welkom terug: het is fijn jullie weer te zien!

Vandaag vond de jaarlijkse introductiedag plaats bij Herberg ’t Pannehuske in Achtmaal. Leerlingen uit de diverse leerjaren werden gemengd en verdeeld in groepen. Deze groepen namen deel aan allerlei activiteiten, zoals steppen, boogschieten en oud-Hollandse spelletjes. Activiteiten zoals de introductiedag van vandaag doen we juist om elkaar (beter) te leren kennen en vertrouwd te raken met elkaar en het Orion Lyceum, en zodat we het jaar met een goed gevoel kunnen starten.

We wensen al onze leerlingen een leerzaam en prettig schooljaar toe!