Belangrijke info aanmelden nieuwe leerling

Betreft: aanmeldavonden op 10 en 11 maart 2020

Beste jongens en meisjes, geachte ouders/verzorgers,

Ben je van plan je op dinsdag 10 of woensdag 11 maart te gaan aanmelden als leerling bij het Orion Lyceum? Fijn, je bent hartelijk welkom!

In verband met de maatregelen die gelden wegens de verspreiding van het coronavirus, geldt een bijzondere afspraak:

We geven elkaar deze keer geen hand.

Bij voorkeur ontvangen we je graag persoonlijk op school voor een aannamegesprek maar als je gezondheidsklachten hebt zoals verkoudheid, hoesten of koorts, is dit niet aan te raden. Daarom bestaat deze keer ook de mogelijkheid om je digitaal aan te melden. Je doet dit op de school van eerste keuze.

Om je digitaal aan te melden moet je het volgende doen:
Stuur een mail naar info@orionlyceum.nl (gebruik bij voorkeur het e-mailadres van één van je ouders) met daarin:
Naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, basisschool en plaatsingsadvies.
Je ontvangt dan een bevestigingsmail met een link om een intakeformulier in te vullen.

We willen natuurlijk wel graag zo snel mogelijk alle zaken hebben die we nodig hebben om jouw aanmelding in behandeling te kunnen nemen. We ontvangen dan ook graag vóór woensdag 11 maart 20.30 uur de onderstaande papieren. Je kunt de papieren afgeven bij de receptie van het Orion Lyceum.

-Het aanmeldingsformulier Orion Lyceum
-Een geprint overstapdossier OSO
-Het schooladviesformulier van de basisschool
-Keuzeformulier aanmelding VO Breda (keuze 1, 2 en 3)

en alleen als dat voor jou van toepassing is:

-Orthopedagogische rapporten (bijvoorbeeld i.v.m. dyslexie)
-Groeidocument

Je ontvangt daarna verdere informatie over de aanmeldprocedure.

We vertrouwen erop dat iedereen de richtlijnen van het RIVM volgt om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan: was regelmatig je handen, hoest of nies in je elleboog, gebruik papieren handdoekjes en blijf als je hoest, verkouden bent of koorts hebt, thuis!

Met vriendelijke groet,

De rector,