Erasmus+ project ‘Culture is our wings’ in Roemenië

Mevrouw Robbemond en Meneer Clerx zijn deze week met tien leerlingen van onze school op reis door Roemenië in het kader van het Erasmus+ Project – Culture is our Wings. Eerder in dit project stonden de landen Nederland, Spanje en Turkije centraal. Het doel is te leren over en van elkaars culturen en natuurlijk onvergetelijke ervaringen en herinneringen te vormen.
De leerlingen presenteerden in de eerste helft van deze uitwisselingsweek op de school Colegiul National “Ion Luca Caragiale” Moreni over gastronomie, dans & muziek. Ook maakten ze een excursie naar het Bran kasteel en de Transylvanische stad Braşov. Evi, Zoë en Jayna presenteerden aan de andere Erasmus+-teams de geschiedenis van onze nationale sporten alvorens ze met zijn allen verscheidene sporten gingen beoefenen in de gymzaal.